søndag den 9. september 2012

Velværets kunst

På en lækker klinik i Lyngby træder jeg ind uden egentlig at være helt klar over hvilke behandlinger jeg skal afprøve for ww.wellnessdeal.dk
Jeg ved kun at jeg højst sandsynlig går derfra med slankere talje og lår. Kan det overhovedet lade sig gøre?? Svaret er ja!
Jeg blivet guidet ind i ét af de rare lyse behandlingsrum hvor jeg taler m. Jeanette om hvilke områder jeg gerne vil "angribe". Hun kigger lidt på mig og fortæller at hun kan se at jeg ophober meget væske, specielt på lår, mås og mave. Straks blev jeg lagt på briksen hvor hun gik igang med behandlingen R7 (Resolution Seven).
Det er en behandling hvor hun med en slags blid sugekop kører over de hullede områder man nu måtte have, og det er faktisk ganske behageligt. Og som beskrevet på deres hjemmeside, afhjælper behandlingen følgende punkter:

  • Resolution seven er er en behandling som arbejder i bindevævet.
  • Den strammer vævet op,arbejder med spændstigheden i huden.
  • Arbejder på væskeophobninger (ødemer),
  • Afhjælper affaldsstoffer.
  • Cellulite (appelsinhud),
  • Forbedre blod og ilt cirkulation.

Efter en lille halv time/45 min. bliver jeg svøbt i en morgenkåbe og vi går ind i næste behandlingsrum. Der står en TEI maskine som jeg de næste 45 min. skal stifte bekendtskab med. Hun forklarer mig at det er en maskine som afgiver impulser og stimulerer musklerne ved sammentrækninger kombineret med infrarød varme som giver den optimale behandling. Jeg bliver smurt ind i gele og pakket godt og grundigt ind i "udstyret". Jeg føler mig lidt som en spacekadét og er meget spændt på hvad det egentlig er jeg nu skal igennem.
Hun starter maskinen og det er noget af det mest spøjse jeg længe har prøvet. Mine muskler har helt deres eget liv. De spænder og slapper af, og arme og ben småhopper. Det var faktisk lidt sjovt! Jeg kom igennem tre trin som havde hver deres rytme. Det var kun den sidste omgang som var mindre behagelig pga. at man ikke er helt i kontrol over sine muskler. Men man må lide (på den sjove, lidt mærkelige måde) for skønheden, og med det øjeblikkeligt synlige resultat af slankere lår og mavse, så er det noget jeg ville gøre dagligt! TEI behandlingen giver følgende fordele:

  • Opvarmer musklerne, så stimulationen virker bedere.
  • Øger forbrændingen, som virker slankende.
  • Øger blod- og lymfecirkulation som fører næringsstoffer og oxygen hurtigere ud i kroppens celler - affaldsstofferne transporteres hurtigere væk.
  • Forbedrer effekten af muskelstimuleringen på cellulite. Her gør kombinationen med infrarød varme underværker. Behandlingen går langt dybere end andre muskelstimulations maskiner.
  • Giver en afslappende effekt for hele kroppen.
Hvis du kunne tænke dig samme omgang og slankere lår, så kan du nu få behandlingen til 50% hos www.wellnessdeal.dk




Ingen kommentarer:

Send en kommentar