onsdag den 5. september 2012

Få halv pris på kranio sakral terapi

Jeg har fået fornøjelsen af at være testperson for www.wellnessdeal.dk og derved afprøve lidt forskellige behandlinger som jeg efterfølgende vil skrive om hér.
Den lækre ting er at hvis I skulle blive interesseret i at prøve én af behandlingerne selv, jamen så klik på ovenstående link og få 50%. Men skynd jer, tilbuddet varer ikke evigt.

Jeg døjer næsten konstant med en nerve som sidder i klemme under venstre skulderblad, og selvom jeg efterhånden er så vandt til det at jeg ikke tænker synderligt over det, kunne det være skønt at blive fri fra den smerte. Det fortalte jeg Susanne om da jeg i mandags blev budt velkommen i et lille charmerende baghus på Frederiksberg. Stemningen var dejlig, hyggelig og afslappende, og Susanne var enormt god at tale med.
Da hun havde spurgt ind til alle mine skavanker blev jeg lagt op på briksen i et dejligt varmt tæppe.
Hun tog fat på flere spændinger i min krop, specielt nerven under skulderbladet og det foregik med blide tryk som var så rare og afslappende at det var med fare for at savle!
Der lå jeg så i lidt over en time og da jeg rejste mig fra briksen igen, var det med en følelse af lethed i kroppen og en ikke generende nerve. Jaaaaaaaa!!! Tænk at det ikke behøver at gøre ondt for at gøre godt!!
Susanne fortalte mig at hvis jeg virkelig skal have bugt med den dumme nerve, så ville hun anbefale lidt flere behandlinger for at komme helt til bunds og få kroppen til at slippe ordentligt. Og det ville absolut ikke genere mig at ligge under hendes kyndige hænder igen.

Hvis I vil vide mere, så læs lidt om Susanne Glending og hendes behandlinger hér: http://www.susanne-glending-terapi.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar