fredag den 14. september 2012

Diamonds are a girls best friend

Selvom jeg er vokset op på Østerbro i København, vælder minderne fra min barn/ungdom frem da jeg træder ind i en damefrisør/kosmetolog Touch Of Beauty på Kongelundsvej 286 på Amager. Ikke fordi jeg ar været der før, men fordi sådan så de fleste saloner ud en gang. Ikke noget alt for fancy interieur og højtpumpende musik, men et sted hvor man ikke skal føle sig "fin" for at komme. Det føles lokalt, og det gør mig tryg.
Sussi Lykke fører mig igennem salonen, og på vejen hilser jeg på frisøren og hendes kunde.
Behandlerrummet er præcis som man forventer at det skal være. Det er hyggeligt, og jeg studser stadig over hvor spøjst det er, på den SÅ gode måde, at det er fortiden og nutiden der forenes i sådan en skøn cocktail. Jeg er vild med stemningen. Jeg forestiller mig at de er typerne, som tænder stearinlys i salonen når vinteren banker på. Her er rart.

Behandlingen går igang og jeg får en diamantslibning. Det føles om en god peeling med en ministøvsuger. Ret dejligt hvis du spørger mig! Da hun har ordnet den ene side af ansigtet kan jeg mærke en markant forskel. Jeg har altid noget tørhed på kinder/kæbeparti, og nu er jeg blød som en babymås! Mere af det tak! Da peelingen er færdig, bliver jeg smurt ind i en maske som jeg skal ligge lidt med. Imens jeg ligger der, massérer hun mit ansigt, nakke, skuldre, underarme og hænder! Det er ren luksus og giver den der ægte wellnessfølelse af at være blevet taget sig godt af.
Afsluttende får jeg lækker creme i ansigtet og hun fortæller mig hvordan behandlingen bliver ved med at arbejde i dybden de næste fire dage, hvor man virkelig skulle kunne se forandringen.
Jeg glæder mig allerede!!

I øvrigt kan du købe den lækre behandling Diamant hudslibning til 50%, altså kun 297 kr. lige her www.wellnessdeal.dk Og du kan bare shoppe amok og købe ligeså mange værdibeviser du ønsker!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar