fredag den 11. oktober 2013

Art Of Wellness



Mmmmmmums en dejlig måde at starte dagen på!! Hos @artOfWellness i Lyngby kan vinteren holdes på afstand i denne spacekadet! Behandlingen er i en saunapod detoxmaskine. Den kører med infrarød varme og booster krop og ansigt med lys (rødt og gult lys) som får huden til at producere mere collagen, og evt. betændelse bliver slået ned. Behandlingen er god til muskel og ledesmerter bla.  fibromyalgi, sclerose, gigt, cellulite, detox, slap hud m.m.

Behandlingen er behagelig, afslappende og detoxer kroppen. Infrarødvarmen får kroppen til at svede og forbrænde. Efter behandlingen er kroppen stadigvæk igang med at forbrænde kalorier. ca. det 3-dobbelte forbrænder man efter behandlingen. What's not to love!! #saunapod #hot #steam #sweat #detox #weightloss #relaxing #metime #infraredLights #beauty #clearSkin

1 kommentar:

  1. Hej Szhirley, dejlig blog du har :)
    Jeg har en blog med en masse kreative ting, jeg har bl.a. en portræt tegning af dig, jeg har lavet for nogle år siden :)
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/p/tegninger.html

    Jeg elsker din musik og blev derfor inspireret til at tegne dig :)

    Tænkte på om du kunne tænke dig at blive gæsteblogger på min blog en dag? :)

    Mvh Maria Hoffbeck
    mariahoffbeck@gmail.com

    SvarSlet