tirsdag den 22. januar 2013

15 Day Cleanse

Jeg er sgu lidt stolt over mig selv! Jeg har nemlig været rigtig god mod min krop siden årets start. Jeg har spist sundt og løbet 6 km. mandag til fredag, og blev den anden dag netop færdig med "15 Day Cleanse" fra http://www.vitaviva.com/
Det er en udrensningskur på, nåh ja 15 dage :o)
Jeg spiste de 2 piller sammen med morgenmaden og faktisk blev min ellers store trang til søde sager formindsket betydeligt!! Maven/tarmene arbejdede og eneste, men overskuelige gene var at jeg måtte en tur på tønden sen eftermiddag. Det hører sig med til udrensning. Kombinationen af 15 Day Cleanse, løbetræning og sund kost har gjort at jeg har tabt mig og nu igen kan passe de jeans jeg brugte før jeg blev gravid med Elton, juhuuuuuuuuuu!!!!! Tror at jeg vil fortsætte ned ad den gode vej og starter idag med at tage vitaminer, mineraler og andet godt fra VitaViva.
Glæder mig til at se om jeg om en måned eller to kan mærke endnu mere velvære. I´ll keep you posted.
Og hey, pas lige på dig ikk ;o)



1 kommentar:

  1. Ved dette er et ældre opslag af slagsen ;-)
    Men det lyder så fristende med en god udrensning, hvor kan disse købes?
    Det lyder på dig, som at de var vellykket :-D

    SvarSlet