lørdag den 10. november 2012

ModeBlogPrisen2012

I torsdags var jeg værtinde til ModeBlogPrisen 2012 på Hotel Marriot i København


MTV afslørede dagen før at jeg var dette års værtinde



Til at finde de oufits og accessories jeg skulle bære på aftenen, fik jeg yndig og meget kyndig hjælp af Eurowomans egen, Bea Fagerholt. Her er vi på besøg hos Christian fra Designers Remix


Stiletter skal der til når man har smukke kjoler på, og ALDO sko var så elskværdige at kaste nogle fede sko efter mig.


Dette var bagvæggen som gæsterne senere på aftenen skulle fotograferes foran på den røde løber


Jeg blev nusset og dullet af to af make up-guruen Nicci Welsh´s piger fra Make Up Academy



Paparazzi!! Tog billeder af fotograferne på den røde løber. Så kan de lære det ;)


Rød løber-sættet var fra, Top: In Wear. Bukser: Day. Stiletter: Aldo. Smykker: Jane König, Jewls CPH, Zöli, DanniJo og andet lir fra It´s på Gothersgade


Smuk ruskindssko med kinesisk inspireret broderi (på gyseligt tæppe) og lækker lynlåsdetalje på Daybuks


Smukke, funky halskæder fra EricsonBeamon fra It´s på Gothersgade


Smykker fra Jane König, DanniJo fra It´s på Gothersgade, Jewls Cph og Zöli


Tårnhøje Clara Sofie fik et bid i babsen, for good luck, inden hun med sin musik åbnede ballet



Alle smykkerne her er fra søde Mai Manniche / Jewls CPH


Så er mikrofonen på og næste outfit skal rockes



Første scene-outfit er denne smukke kjole fra Malene Biger. Lidt svært at se præcis hvor fantastisk udsmykningen af perler og bling på skuldrene er. 
I´m in låååååv!!


På scenen i det fuldstændig sindssygt varme spotlight!



Andet og sidste scene-outfit er denne ekstravagante og skulpturelle virkelig smukke kjole fra Designers Remix. 
Jeg er tosset med den!





Xander kom og spillede for pigerne, og der var ikke et øje tørt


Smukke Karen kom og fjollede med backstage
Kjole fra Magali Pascal


The make up


Stiletterne / støvlet fra ALDO

4 kommentarer:

  1. Hold nu op nogen lækre ting du var iført - er særligt vild med den hvide kjole fra Desginers Remix, du ligner næsten en brud i den :)

    /Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak ;o) Ikke en skidt kjole at blive gift i!!

      Slet
  2. er viiiiild med de røde stilletter!!!
    og så ser du urimelig lækker ud i det hele :-))

    SvarSlet
  3. 1000 tak :o) De kan fås i Aldo og koster så vidt jeg husker koster de ikke en bondegård

    SvarSlet